Thursday, July 13, 2017

Greek Lesson - John 10 - I AM the Good Shepher



Parser Link



John 10 αμην αμην λεγω υμιν - ο μη εισερχομενος δια της θυρας εις την αυλην των προβατων αλλα αναβαινων αλλαχοθεν, εκεινος κλεπτης εστιν και ληστης
ο δε εισερχομενος δια της θυρας ποιμην εστιν των προβατων
τουτω ο θυρωρος (θυρας) ανοιγει και τα προβατα της φωνης αυτου ακουει και τα ιδια προβατα καλει κατ ονομα και εξαγει αυτα
και οταν τα ιδια προβατα εκβαλη, εμπροσθεν αυτων πορευεται και τα προβατα αυτω ακολουθει οτι οιδασιν την φωνην αυτου
αλλοτριω δε ου μη ακολουθησωσιν αλλα φευξονται απ αυτου οτι ουκ οιδασιν των αλλοτριων την φωνην
ταυτην την παροιμιαν ειπεν αυτοις ο ιησους εκεινοι δε ουκ εγνωσαν τινα ην α ελαλει αυτοις
ειπεν ουν παλιν αυτοις ο ιησους αμην αμην λεγω υμιν οτι εγω ειμι η θυρα των προβατων
παντες οσοι προ εμου ηλθον κλεπται εισιν και λησται αλλ ουκ ηκουσαν αυτων τα προβατα
εγω ειμι η θυρα - δι εμου εαν τις εισελθη, σωθησεται και εισελευσεται και εξελευσεται και νομην ευρησει
10 ο κλεπτης ουκ ερχεται ει μη ινα κλεψη και θυση και απολεση; εγω ηλθον ινα ζωην εχωσιν και περισσον εχωσιν


11 εγω ειμι ο ποιμην ο καλος - ο ποιμην ο καλος την ψυχην αυτου τιθησιν υπερ των προβατων
12 ο μισθωτος δε - και ουκ ων ποιμην - ου ουκ εισιν τα προβατα ιδια - θεωρει τον λυκον ερχομενον και αφιησιν τα προβατα και φευγει; και ο λυκος αρπαζει αυτα και σκορπιζει τα προβατα
13 ο δε μισθωτος φευγει οτι μισθωτος εστιν και ου μελει αυτω περι των προβατων
14 εγω ειμι ο ποιμην ο καλος και γινωσκω τα εμα και γινωσκομαι υπο των εμων
15 καθως γινωσκει με ο πατηρ καγω γινωσκω τον πατερα και την ψυχην μου τιθημι υπερ των προβατων
16 και αλλα προβατα εχω α ουκ εστιν εκ της αυλης ταυτης κακεινα με δει αγαγειν και της φωνης μου ακουσουσιν και γενησεται μια ποιμνη εις ποιμην
17 δια τουτο ο πατηρ με αγαπα οτι εγω τιθημι την ψυχην μου ινα παλιν λαβω αυτην
18 ουδεις αιρει αυτην απ εμου, αλλ εγω τιθημι αυτην απ εμαυτου - εξουσιαν εχω θειναι αυτην, και εξουσιαν εχω παλιν λαβειν αυτην ταυτην. την εντολην ελαβον παρα του πατρος μου
19 σχισμα ουν παλιν εγενετο εν τοις ιουδαιοις δια τους λογους τουτους
20 ελεγον δε πολλοι εξ αυτων δαιμονιον εχει και μαινεται  - τι αυτου ακουετε?
21 αλλοι ελεγον ταυτα τα ρηματα ουκ εστιν δαιμονιζομενου - μη δαιμονιον δυναται τυφλων οφθαλμους ανοιγειν
22 εγενετο δε τα εγκαινια εν τοις ιεροσολυμοις και χειμων ην
23 και περιεπατει ο ιησους εν τω ιερω εν τη στοα του σολομωντος
24 εκυκλωσαν ουν αυτον οι ιουδαιοι και ελεγον αυτω  - εως ποτε την ψυχην ημων αιρεις ει συ ει ο χριστος, ειπε ημιν παρρησια
25 απεκριθη αυτοις ο ιησους - ειπον υμιν και ου πιστευετε τα εργα α εγω ποιω εν τω ονοματι του πατρος μου. ταυτα μαρτυρει περι εμου
26 αλλ υμεις ου πιστευετε, ου γαρ εστε εκ των προβατων των εμων καθως ειπον υμιν
27 τα προβατα τα εμα της φωνης μου ακουει καγω γινωσκω αυτα και ακολουθουσιν μοι
28 καγω ζωην αιωνιον διδωμι αυτοις, και ου μη απολωνται εις τον αιωνα και ουχ αρπασει τις αυτα εκ της χειρος μου
29 ο πατηρ μου, ος δεδωκεν μοι, μειζων παντων εστιν - και ουδεις δυναται αρπαζειν εκ της χειρος του πατρος μου
30 εγω και ο πατηρ εν εσμεν - Impossible grammar - except, The Trinity.
31 εβαστασαν ουν παλιν λιθους οι ιουδαιοι ινα λιθασωσιν αυτον 
stones to stone
32 απεκριθη αυτοις ο ιησους - πολλα καλα εργα εδειξα υμιν εκ του πατρος μου; δια ποιον αυτων εργον λιθαζετε με
33 απεκριθησαν αυτω οι ιουδαιοι λεγοντες, περι καλου εργου ου λιθαζομεν σε αλλα περι βλασφημιας και οτι συ ανθρωπος ων ποιεις σεαυτον θεον
34 απεκριθη αυτοις ο ιησους - ουκ εστιν γεγραμμενον εν τω νομω υμων εγω ειπα θεοι εστε
35 ει εκεινους ειπεν θεους - προς ους ο λογος του θεου εγενετο - και ου δυναται λυθηναι η γραφη
36 ον ο πατηρ ηγιασεν και απεστειλεν εις τον κοσμον υμεις λεγετε οτι βλασφημεις οτι ειπον υιος του θεου ειμι
37 ει ου ποιω τα εργα του πατρος μου, μη πιστευετε μοι
38 ει δε ποιω, καν εμοι μη πιστευητε  - τοις εργοις πιστευσατε ινα γνωτε και πιστευσητε οτι εν εμοι ο πατηρ καγω εν αυτω
39 εζητουν ουν παλιν αυτον πιασαι και εξηλθεν εκ της χειρος αυτων
40 και απηλθεν παλιν περαν του ιορδανου εις τον τοπον οπου ην ιωαννης το πρωτον βαπτιζων και εμεινεν εκει
41 και πολλοι ηλθον προς αυτον και ελεγον - οτι ιωαννης μεν σημειον εποιησεν ουδεν - παντα δε οσα ειπεν ιωαννης περι τουτου αληθη ην
42 και επιστευσαν πολλοι εκει εις αυτον

More on Pietism

 Receptionism comes from the Pietists,
who devalued Holy Communion.
UOJ also comes from the Pietists, who emphasized works over doctrine - Hoenecke.
Spener was the first union theologian - Heick.

We were testifyin' with the doctor this morning, who loved getting another batch of fragrant roses for his office. The staff-members were trading them around, too. We talk about Creation by the Word of God. Mrs. Ichabod recited the opening of John and flabbergasted the physician. Two of her doctors have gone to seminary.

The doctor talked about Southern Babtists being pretty good, but one pastoral leader was just out of his gourd with false doctrine. I said that was a fault among all denominations, including the Lutherans, because celebrity spokesmen become immune to any criticism and corrupted by this universal adoration.

Pietism is the spirit behind this phenomenon, and the results can be seen over the last few decades. Thanks to Fuller unionism and the Lutherans waddling off to get their drive-by DMins there, the Lutherans are completely indifferent to doctrinal issues, as long as no one teaches Justification by Faith.

I have seen the erosion in WELS where Mischke, a Church Growth fanatic, pretended to align himself to sound doctrine - even while meeting and working with ELCA. At last he denied it! Fellowship Principle #1 - deny everything and make excuses for the lying photographs published.

And now, the super-promoter of CG, Mirthless Mark Schroeder, does not even try to evade the triumph of Church and Change or Die

Mark and Avoid Jeske is so subtle, morphing from "God wants His Church to grow...unto Change or Die in your sins!

Once cooperation with false teachers is established, the doctrinal issues evaporate, lest someone be hurt,angry, and offended. Seminex realized that outcome would be realized by working within the LCMS to keep up friendships with the future ELCA, the Church of Rome, and anything that moved.

All factions met at Fuller Seminary - Rome, WELS, ELS, ELCA, and the National Council of Churches. Fuller gave them a religious language to use for their secular management style, to cover their tracks as they hollowed out their churches.

It worked. Let us praise that which works. But as the New Testament clearly teaches, the work of the Father Below, while effective, is not equal to the work of the Word of God.

 "Guys, keep working on UOJ for the Reformation celebrations.
Teach that the Book of Concord is
out of date, boring, and irrelevant.
My team will reward you beyond your wildest dreams and fantasies."