Thursday, January 26, 2017

Third Greek Lesson - Easy Passages - Little Gospel and I AM

 Chi Rho forms a cross, for us, the first three letters in Christ.
That is where people get Xmas for Christmas.

Οὑτως γαρ ηγαπησεν  θεὸς τον κοσμον                                              3:16



Watch on Ustream here

http://www.ustream.tv/channel/bethany-lutheran-worship


6:35

35 ειπεν δε αυτοις ο ιησους εγω ειμι ο αρτος της ζωης ο ερχομενος προς με ου μη πειναση και ο πιστευων εις εμε ου μη διψηση πωποτε

8:12
12 παλιν ουν ο ιησους αυτοις ελαλησεν λεγων εγω ειμι το φως του κοσμου ο ακολουθων εμοι ου μη περιπατησει εν τη σκοτια αλλ εξει το φως της ζωης

10:9
εγω ειμι η θυρα δι εμου εαν τις εισελθη σωθησεται και εισελευσεται και εξελευσεται και νομην ευρησει

10:11
11 εγω ειμι ο ποιμην ο καλος. ο ποιμην ο καλος την ψυχην αυτου τιθησιν υπερ των προβατων

11:25
25 ειπεν αυτη ο ιησους εγω ειμι η αναστασις και η ζωη ο πιστευων εις εμε καν αποθανη ζησεται

14:6
λεγει αυτω ο ιησους εγω ειμι η οδος και η αληθεια και η ζωη ουδεις ερχεται προς τον πατερα ει μη δι εμου

15:1
15 εγω ειμι η αμπελος η αληθινη και ο πατηρ μου ο γεωργος εστιν

8:58
58 ειπεν αυτοις ο ιησους αμην αμην λεγω υμιν πριν αβρααμ γενεσθαι εγω ειμι