Wednesday, April 29, 2020

Greek Lesson - Wednesday Night - 7 PM Central Daylight






30 ουτος εστιν [περι ου εγω ειπον] "οπισω μου ερχεται ανηρ ος εμπροσθεν μου γεγονεν, οτι πρωτος μου ην"

31 καγω ουκ ηδειν αυτον, αλλ ινα φανερωθη τω ισραηλ; δια τουτο ηλθον εγω εν τω υδατι βαπτιζων 
Notice - I did not know him repeated in v. 33.

32 και εμαρτυρησεν ιωαννης, λεγων, οτι "τεθεαμαι το πνευμα καταβαινον ωσει περιστεραν εξ ουρανου, και εμεινεν επ αυτον"

33 καγω ουκ ηδειν αυτον αλλ [ο πεμψας με βαπτιζειν εν υδατι] εκεινος μοι ειπεν εφ ον αν ιδης το πνευμα καταβαινον και μενον επ αυτον ουτος εστιν ο βαπτιζων εν πνευματι αγιω
Three-fold description, Trinity. See verse 1 - Lenski calls that the tolling of giant bells, The Word, The Word, The Word.

34 καγω εωρακα και μεμαρτυρηκα οτι ουτος εστιν ο υιος του θεου

35 τη επαυριον, παλιν ειστηκει ο ιωαννης - και εκ των μαθητων αυτου δυο


36 [και εμβλεψας τω ιησου περιπατουντι,] λεγει "ιδε ο αμνος του θεου"   

NEW



37 και ηκουσαν αυτου οι δυο μαθηται λαλουντος και ηκολουθησαν τω ιησου

38 στραφεις δε ο ιησους και θεασαμενος αυτους ακολουθουντας λεγει αυτοις τι ζητειτε οι δε ειπον αυτω ραββι ο λεγεται 'ερμηνευομενον διδασκαλε που μενεις

δε - post-positive, so in our minds it belongs before the οι

39 λεγει αυτοις ερχεσθε και ιδετε; ηλθον και ειδον που μενει και παρ αυτω εμειναν την ημεραν εκεινην; ωρα δε ην ως δεκατη

40 ην ανδρεας ο αδελφος σιμωνος πετρου εις εκ των δυο των ακουσαντων παρα ιωαννου και ακολουθησαντων αυτω

41 ευρισκει ουτος πρωτος τον αδελφον τον ιδιον σιμωνα και λεγει αυτω ευρηκαμεν τον μεσσιαν ο εστιν μεθερμηνευομενον ο χριστος